I denne guide forklarer vi, hvor du får opsat Risika integrationen i jeres Uniconta.
Denne integration kræver, at vores Uniconta-konsulent får adgang til jeres Uniconta, så han kan tilføje integrationen og klargøre den for jer.
Du kan blot følge guiden herunder, og så sende svaret retur til din kontaktperson i Risika.
Giv adgang til Risikas Uniconta konsulent
- Klik på "Firma".
- Klik på "Administrer brugere".
- Klik på "Tilføj bruger".
- Indtast login-id og vælg brugerrettigheder.
Login-id: stjor@addpro.dk
Brugerrettigheder: Fuld
Yderligere information
Derudover, så skal vi også vide hvad jeres regnskabsnummer er. Dette findes øverst i venstre hjørne, lige til højre for “Uniconta (89)”.
Hvis I har et testregnskab, som vi kan teste integrationen i inden vi ligger det ud I jeres regnskab, så skal vi også have adgang og regnskabsnummer til dette.
Opsætning af integrationen
Uniconta konsulenten burde opsætte de vigtigste informationer i denne sektion. Det er primært Risika API URL og Token, som er væsentlige for at integrationen kan indhente data fra Risika, og skyde det ind i Uniconta.
Hvis der mangler noget i disse felter, så er det følgende som skal opsættes:
Risika API URL
Følgende URL skal indsættes:
https://api.risika.dk/v1.2/
Token
Dette er jeres API token. Jeres token vil indeholde en lang række tal og bogstaver. Det er vigtigt at jeres token indeholder "jwt" i starten.
Eksempel på token:
jwt XxXxX034XXxx38x8034XX9755X56X899X0xxX866X9x98x98442X
Resterende felter
I de resterende felter har du mulighed for at indstille hvordan integrationen skal opdatere stamdata på jeres debitorer.
Har du brug for hjælp?
Hvis du har nogle spørgsmål til inetgrationen, eller hvis der er andet som vi kan hjælpe os, så må du endelig tage fat i os. Du kan fange os på support@risika.com eller ved at bruge live chatten på vores hjemmeside.